четверг, 15 августа 2013 г.

Рефлексія М8

Під час цього модулю обговорила разом з колегами учнівські роботи, внесла зміни.
Продумала, які форми підсумкового оцінювання обрати. Розробила гуглформу для сумуючого оцінювання. Оцінювання повинно бути «зосереджене на потребах учнів», а саме: 
  • оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями та завданнями, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  • щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.


Комментариев нет:

Отправить комментарий