вторник, 13 августа 2013 г.

Рефлексія М3


Цей модуль допоміг мені з'ясувати, що є важлива різниця між навчальним дослідженням та науковим.
     Основна мета дослідження учнів напрямлена на розвиток особистості через здобуття та застосування вже відомих ним знань, а не лише на отримання інформації, яка приводить до конкретного результату.
     Учасники тренінгу працювали над формулювання основних запитань проекту, які сприятимуть розвитку та навчанню учнів. Також ми формулювали завдання для виконання досліджень у проектній діяльності.
     Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для того щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Вміння будувати запитання допоможе учням у майбутньому життті. Адже задавати питання - найпростіший шлях саморозвитку.
     Визначила ті вимоги державних освітніх стандартів, які необхідні в проекті,  сформулювала навчальні цілі, що базуються на вимогах державного освітнього стандарту та навичках мисленнях вищого рівня.
    Знання отримані у модулі треба застосовувати враховуючи ДС. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий