Цей модуль допоміг мені з'ясувати, що є важлива різниця між навчальним дослідженням та науковим.
Основна мета дослідження учнів напрямлена на розвиток особистості
через здобуття та застосування вже відомих ним знань, а не лише на отримання
інформації, яка приводить до конкретного результату.
Учасники тренінгу працювали над формулювання основних запитань проекту, які
сприятимуть розвитку та навчанню учнів. Також ми формулювали завдання для виконання
досліджень у проектній діяльності.
Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для
того щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Вміння
будувати запитання допоможе учням у майбутньому життті. Адже задавати питання - найпростіший шлях саморозвитку.
Визначила ті вимоги державних освітніх стандартів, які необхідні в проекті, сформулювала навчальні
цілі, що базуються на вимогах державного освітнього стандарту та
навичках мисленнях вищого рівня.
Знання отримані у модулі треба застосовувати враховуючи ДС.
Комментариев нет:
Отправить комментарий