Під час роботи над модулем, в обговоренні разом с колегами, я уточнила Основні запитання проекту та обдумала оцінювання учнів в проекті.
Адже оцінювання має бути як фронтальним так і сумуючим.
Фронтальне здійснюється протягом всього навчального процесу, залучає учнів до процесу оцінювання; врахувує навчальні потреби учнів, заохочує школярів до самоспрямування та співпраці, допомагає відслідковувати прогрес учнів.
Сумуюче оцінювання - учні демонструють розуміння змісту та володіння навичками та відбувається перевірка розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання.
Фронтальне здійснюється протягом всього навчального процесу, залучає учнів до процесу оцінювання; врахувує навчальні потреби учнів, заохочує школярів до самоспрямування та співпраці, допомагає відслідковувати прогрес учнів.
Сумуюче оцінювання - учні демонструють розуміння змісту та володіння навичками та відбувається перевірка розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання.

Розробила декілька засобів оцінювання та стартову презентацію.
Впевнена, що це не раз на протязі роботи над проектом буду вдосконалювати як засоби так і презентацію.
Впевнена, що це не раз на протязі роботи над проектом буду вдосконалювати як засоби так і презентацію.
Комментариев нет:
Отправить комментарий